Αύξηση ασφαλίστρων ως 20 % εντός του 2019

 

 

afs263

Ίσως ακούγεται δυσάρεστο να μαθαίνει κανείς πως η νέα χρονιά φέρνει αυξήσεις στα ασφάλιστρα, όμως αυτό είναι αποτέλεσμα της ανάκαμψης της οικονομίας.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις ειδικών από τον ασφαλιστικό κλάδο, το 2019 θα αποτελέσει το έτος αναπροσαρμογής των εξαιρετικά χαμηλών ασφαλίστρων ως συνέπεια της οικονομικής ανάκαμψης. Οι ασφαλιστικές εταιρείες αναγκάστηκαν να ρίξουν έως και 50% τα ασφάλιστρά τους εντός της οικονομικής κρίσης, για να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα και να βγουν αλώβητες. Παρά τις προσπάθειές τους, αρκετές δεν τα κατάφεραν.

Αυτή η πτώση των ασφαλίστρων θα έπρεπε να είχε σταματήσει κανονικά από το 2016, όμως ο εξαιρετικά μεγάλος αριθμός των ανασφάλιστων οχημάτων που κυκλοφορούσαν στους ελληνικούς δρόμους αποτέλεσε αιτία να διατηρηθεί η φθίνουσα πορεία στις τιμές. Η πολιτική πέτυχε και σήμερα το μεγάλο πρόβλημα των ανασφάλιστων οχημάτων έχει αρχίσει να περιορίζεται αν και ο αριθμός παραμένει ακόμα υψηλός.

 

Ποια είναι τα πρόστιμα του ΚΟΚ για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ;

αλκοολ

Σύμφωνα με το άρθρο 42 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (όπως ισχύει έως σήμερα) απαγορεύεται η οδήγηση κάθε οδικού οχήματος από οδηγό ο οποίος κατά την οδήγηση του οχήματος βρίσκεται υπό την επίδραση οινοπνεύματος τοξικών ουσιών ή φαρμάκων που σύμφωνα με τις οδηγίες χρήσης ενδέχεται να επηρεάσουν την οδηγική του ικανότητα.

Σε περίπτωση που τα αρμόδια αστυνομικά και λιμενικά όργανα ασκήσουν έλεγχο για τη διαπίστωση ύπαρξης στον οργανισμό των οδηγών οινοπνεύματος, τοξικών ουσιών ή φαρμάκων, οι οδηγοί υποχρεούται να δέχονται τον έλεγχο.

Όποιος οδηγός αρνηθεί να υποβληθεί σε έλεγχο διαπίστωσης οινοπνεύματος στο αίμα με κάθε μέθοδο (αιμοληψία-αλκοολόμετρού) τεκμαίρεται ότι η συγκέντρωση οινοπνεύματος στο αίμα του είναι άνω των 1,10 g/l σύμφωνα με την μέθοδο της αιμοληψίας και τιμωρείται με φυλάκιση 2 μηνών, χρηματικό πρόστιμο 1200 ευρώ και επιτόπου αφαίρεση διπλώματος για 180 ημέρες ( υποάρθρο 7γ’ άρθρο 42 ΚΟΚ).

 

Οδήγηση και κινητό ;..Ξανασκεφτείτε το !!!

 

driver a

Με τον νέο νόμο, η οδήγηση γίνεται ένα σπορ για εξαιρετικά πειθαρχημένους, και αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, εάν αναλογιστούμε τι αντιμετωπίζουμε καθημερινά στους ελληνικούς δρόμους. Η οδηγική συμπεριφορά μας ήρθε η ώρα να αλλάξει, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, εάν δεν θέλουμε να δούμε τον τροχονόμο να μας αφαιρεί το δίπλωμα.

Δεν είναι μόνο θέμα ασφαλούς οδήγησης, όλοι εξάλλου γνωρίζουμε πολύ καλά πόσα θύματα μετράει η ελληνική κοινωνία στην άσφαλτο κάθε χρόνο, αλλά και παιδείας και σεβασμού απέναντι στους συμπολίτες μας. Και ο νέος ΚΟΚ, με τον νέο τρόπο υπολογισμού των ποινών και των προστίμων, αυτό ακριβώς θέλει να καθρεφτίσει, γιατί οι παραβάτες θα τιμωρούνται τελικά αυστηρότερα, κι αυτό μπορεί να μας συνετίσει όταν οδηγούμε.

Ποιες παραβάσεις τιμωρούνται αυστηρά;

Οι κακές συνήθειες πρέπει να αλλάξουν και αυτές δεν είναι άλλες από:

 

“Ανασφάλιστη” η νταλίκα που σκόρπισε το θάνατο στον Κηφισό

 

dalika

 

Χωρίς ασφάλιση είναι σύμφωνα με πληροφορίες η νταλίκα που σκόρπισε το θάνατο στον Κηφισό χτες τα ξημερώματα.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο οδηγός, που έχει οδηγηθεί στον ανακριτή και είναι και ιδιοκτήτης της εταιρείας της νταλίκας είχε πινακίδες, άδεια και ασφαλιστήριο συμβόλαιο που δεν αντιστοιχούσαν στο όχημα που οδηγούσε.

 
banner home box 40
banner-autofix-box
ergo εθνική ασφαλιστική Ευρωπαϊκή πίστη AIG Np Insurance atlantiki enosi logo prime groupama logo minetta logo euroins