Ξεκινά νέος ηλεκτρονικός έλεγχος για ανασφάλιστα οχήματα!

 

car ins

Νέα ηλεκτρονική διασταύρωση για τον εντοπισμό ανασφάλιστων οχημάτων ξεκινά η  ΑΑΔΕ με βάση το ηλεκτρονικό μητρώο των ασφαλισμένων, με σκοπό "μέχρι το καλοκαίρι", όπως ανακοινώθηκε, να έχουν αρχίσει να αποστέλλονται ειδοποιητήρια στους οδηγούς. Υπενθυμίζεται ότι η προσπάθεια, με την ενεργό συμμετοχή και της ΕΑΕΕ, ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2017 και τότε είχαν σπεύσει να ασφαλιστούν περί το μισό εκατομμύριο οχήματα - από το 1,1 εκατομμύριο περίπου που είχαν "πιαστεί" ως ανασφάλιστα.

Τα υπόλοιπα 600.000 ή όσα απο αυτά δεν έχουν συμμορφωθεί, φιλοδοξεί να εντοπίσει τώρα η κυβέρνηση αν και στο νούμερο αυτό περιλαμβάνονται και οχήματα που έχουν καταστραφεί και δεν υπάρχουν, απλά δεν έχει δηλωθεί η ενέργεια στην εφορία.

Όσοι πιαστούν στη "φάκα" θα δουν σχετικό μήνυμα στο λογαριασμό τους στο taxis net και θα κληθούν να πληρώσουν το σχετικό πρόστιμο (100-250 ευρώ) με ηλεκτρονικό παράβολο.

Για όσους δεν πληρώσουν η συνέχεια βρίσκεται στο αρμόδιο αστυνομικό τμήμα της περιοχής τους, καθώς εκεί θα προωθεί τα στοιχεία τους η ΔΗΛΕΔ, δηλαδή η Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης  της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).

Οι κυρώσεις σε αυτή την περίπτωση περιλαμβάνουν αφαίρεση άδειας οδήγησης και λοιπών εγγράφων για δέκα μέρες, μαζί με πρόστιμο 500 ευρώ υπέρ του Επικουρικού Κεφαλαίου και την υποχρεωτική ασφάλιση του οχήματος.

Αν το όχημα πιαστεί σε ατύχημα αφαιρούνται επιτόπου πινακίδες και άδεια κυκλοφορίας για δύο χρόνια. 

Σημειώνεται ότι στο προηγούμενο "σαφάρι" ανασφάλιστων αυξήθηκε ο στόλος των ασφαλισμένων οχημάτων από 5,7 εκατομμύρια στα 6,2 εκ.οχήματα.

 

ΠΗΓΗ: underwriter.gr

 

 

Επεξεργασία προσωπικών δεδομένων κι ασφαλιστικές.

 

 IPID KID

Την τελευταία διετία η νομοθεσία των προσωπικών δεδομένων συγκεντρώνει τα φώτα της δημοσιότητας. Οι συζητήσεις περί προστασίας της ιδιωτικής ζωής του ατόμου βρίσκονται στο επίκεντρο, ιδιαίτερα μετά τις 25.5.2018, ημερομηνία έναρξης ισχύος του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (ΕΕ) 2016/ 679 και των πρόσφατων σημαντικών προστίμων που επιβλήθηκαν σε μεγάλες επιχειρήσεις του εξωτερικού.

Ο Κανονισμός ως νομοθέτημα οριζόντιας εφαρμογής δεν διαφοροποιεί τις διατάξεις του ανά κλάδο, δίνει ωστόσο τη δυνατότητα για τη θέσπιση ειδικότερων προβλέψεων για την εφαρμογή των κανόνων αυτών. Η ιδιωτική ασφάλιση με τη σειρά της αποτελεί κλάδο με ιδιαιτερότητες στις εργασίες του. Στην καρδιά των εργασιών αυτών βρίσκεται η επεξεργασία προσωπικών δεδομένων. Οι ασφαλιστές επεξεργάζονται δεδομένα πελατών τους τόσο και κατά την ανάλυση και εκτίμηση του κινδύνου, όσο και την καταβολή των αποζημιώσεων, την ανίχνευση και αποτροπή της απάτης.

Η ΕΑΕΕ, αντιλαμβανόμενη τη σοβαρότητα του θέματος τόσο για τις ασφαλιστικές εταιρίες μέλη της όσο και για τον ασφαλισμένο καταναλωτή, και εκμεταλλευόμενη την ευχέρεια για εξειδίκευση των διατάξεων του Κανονισμού σε σχέση με τον τομέα της ιδιωτικής ασφάλισης, αποφάσισε από το Μάιο του 2017 τη σύνταξη Κώδικα Δεοντολογίας για την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα από ασφαλιστικές εταιρίες με συνοδευτικά Παραρτήματα, με σκοπό την προαγωγή και προστασία των συμφερόντων των εταιριών μελών της.

 

Αύξηση ασφαλίστρων ως 20 % εντός του 2019

 

 

afs263

Ίσως ακούγεται δυσάρεστο να μαθαίνει κανείς πως η νέα χρονιά φέρνει αυξήσεις στα ασφάλιστρα, όμως αυτό είναι αποτέλεσμα της ανάκαμψης της οικονομίας.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις ειδικών από τον ασφαλιστικό κλάδο, το 2019 θα αποτελέσει το έτος αναπροσαρμογής των εξαιρετικά χαμηλών ασφαλίστρων ως συνέπεια της οικονομικής ανάκαμψης. Οι ασφαλιστικές εταιρείες αναγκάστηκαν να ρίξουν έως και 50% τα ασφάλιστρά τους εντός της οικονομικής κρίσης, για να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα και να βγουν αλώβητες. Παρά τις προσπάθειές τους, αρκετές δεν τα κατάφεραν.

Αυτή η πτώση των ασφαλίστρων θα έπρεπε να είχε σταματήσει κανονικά από το 2016, όμως ο εξαιρετικά μεγάλος αριθμός των ανασφάλιστων οχημάτων που κυκλοφορούσαν στους ελληνικούς δρόμους αποτέλεσε αιτία να διατηρηθεί η φθίνουσα πορεία στις τιμές. Η πολιτική πέτυχε και σήμερα το μεγάλο πρόβλημα των ανασφάλιστων οχημάτων έχει αρχίσει να περιορίζεται αν και ο αριθμός παραμένει ακόμα υψηλός.

 

Ποια είναι τα πρόστιμα του ΚΟΚ για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ;

αλκοολ

Σύμφωνα με το άρθρο 42 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (όπως ισχύει έως σήμερα) απαγορεύεται η οδήγηση κάθε οδικού οχήματος από οδηγό ο οποίος κατά την οδήγηση του οχήματος βρίσκεται υπό την επίδραση οινοπνεύματος τοξικών ουσιών ή φαρμάκων που σύμφωνα με τις οδηγίες χρήσης ενδέχεται να επηρεάσουν την οδηγική του ικανότητα.

Σε περίπτωση που τα αρμόδια αστυνομικά και λιμενικά όργανα ασκήσουν έλεγχο για τη διαπίστωση ύπαρξης στον οργανισμό των οδηγών οινοπνεύματος, τοξικών ουσιών ή φαρμάκων, οι οδηγοί υποχρεούται να δέχονται τον έλεγχο.

Όποιος οδηγός αρνηθεί να υποβληθεί σε έλεγχο διαπίστωσης οινοπνεύματος στο αίμα με κάθε μέθοδο (αιμοληψία-αλκοολόμετρού) τεκμαίρεται ότι η συγκέντρωση οινοπνεύματος στο αίμα του είναι άνω των 1,10 g/l σύμφωνα με την μέθοδο της αιμοληψίας και τιμωρείται με φυλάκιση 2 μηνών, χρηματικό πρόστιμο 1200 ευρώ και επιτόπου αφαίρεση διπλώματος για 180 ημέρες ( υποάρθρο 7γ’ άρθρο 42 ΚΟΚ).

 
banner home box 40
banner-autofix-box
ergo εθνική ασφαλιστική Ευρωπαϊκή πίστη AIG Np Insurance atlantiki enosi logo prime groupama logo minetta logo euroins